.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, July 27, 2007

InTeRNet DaH KeNa BLOCKED!!

Buat masa nie aku terpakser mendiamkan diri sebentar.. byk perkara yg berlaku dlm hidup aku semenjak dua menjak nie.. tapi susah nak dikongsikan kat sini coz.. my internet facilities kat opis nie dah entirely di revoke kan oleh org yg tak senang ngan aku.. ntah apa salah ngan dosa aku kat dorang aku pon tak tau... apsal lar dengki sgt ngan aku yg berhati suci lagi murni nie... hahaha... lantak ko lar nak revoke ker aper ker... asal ko bahagierrr.... bahagier lar gamaknyer tu.. nanti biler aku pindah umah baru aku apply internet kat umah sendiri.. senang... tak kaco org.... especially org tu... biar larr si luncai terjun dgn labu²nyerrr... selalunyer org giler koser nie tak bertahan lamer... mana nak bertahan... kalau dah hari² sumer org pakat dok sumpah seranah... hishhhhh.... sedar² lar sket... pangkat tak ke manerr... perasaan hormat sesamer manusia tu jgk dijunjung walau ke mana kita pegi... kuasa mmg kita ada... tapi apa guna kalau kita tidak dihormati lagie....

Ok.. tak bleh lelamer.. aku nak makan nie.... jmp lagi.. walau tidak sekerap dulu.... for ur information... I'll survive... and still alive...... ;)

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails