.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, July 12, 2007

KeNaPa??..

Kenapa saya suka rumah saya??? Hurrmmm... kenapa saya suka rumah saya?? Eermmmm... KENAPA saya suka rumah saya... saya suka rumah saya... sebab di rumah saya... saya boleh bangun & tido sesuker hati sayerrr... sebab... di rumah saya.. saya boleh pakai apa saja yg saya suka... sebab di rumah saya.. ada anak saya.. ada suami saya yg suka buat tarian gedik santai... anak saya pulak suka tiru ayah dia tergelek² menari... sebab di rumah saya.. sayalah ratu... saya bebas lakukan apa sahaja di rumah sayaaaa..... saya suka rumah saya.... sebab.... dia BESttttt........... Hehehe.....

Kenapa saya sayang suami saya... hurmmm... kenapa... errrr.... sebab somi saya antara lelaki paling baik pernah saya jumpa yg berjaya tambat hati saya.. sebab somi saya seorang lelaki yg budiman... dia seorang yg amat menghormati wanita... sebab... somi saya seorang lelaki yg sensitif terhadap perasaan org lain... sebab somi saya rajin tolong saya jaga anak & buat keje rumah... dan yg paling penting.... saya SAYANG somi saya... sebab dia pandai pujuk saya bila saya merajuk...

Kenapa saya sayang anak saya.... hurmmm... saya sayang anak saya sebab... saya berperang nyawa melahirkannya... saya sayang sgt kat dia... sebab lahirnya dia tanda kasihnya saya buat suami.... saya sayang anak saya.. sebab kelahirannya melengkapkan diri saya sbg seorang wanita... saya sayangkan dia sebab dia pereda hati di kala kemarahan menyala-nyala... ciumannya penawar mujarab kala hati menangis sendu.... keletahnya mencuit hati selalu...

Kenapa saya sayang emak saya... saya sayang emak saya sebab... melaluinyalah saya dpt melihat dunia ini... saya sayang emak saya... sebab dialah yg membesarkan saya... saya sayang emak saya.. sebab dia telah mendidik saya hingga berjaya menjadi manusia berguna... dan... saya pasti akan tetap sayangkannya... kerana saya cuma punya SATU Emak di dunia ini...............

Saya sayang Abah saya... kenapa... sebab... tiada Abah.. tiadalah saya.. sebab Abah mengajar saya erti hidup di dunia ini... Abahlah role model terbaik buat saya... saya sayang Abah saya sebab saya cuma punya seorang Abah di dunia ini... dan perginya tiada pengganti.........

Saya sayang keluarga saya..... kenapa.... sebab dgn adanya mereka... saya tahu saya disayangi....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails