.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, February 28, 2013

TuKaRLaH UnTuK LeBiH SeNaNG DiPaKai!

Korang ada anak kecik??  Teng.. teng.. teng.. aku ada perkhabaran gumbira buat semua yang ada anak yang masih ber-diaper.. maksudnya anak² yang belum pandai poopoo sendiri di toilet.. yang berusia lingkungan 1 - 3 tahun..
 
 
Papa Mama yang penyayang musti tahu pasal Huggies® kan.. yelah.. salah satu jenama penjagaan bayi dan kanak-kanak terkemuka di Malaysia.. membekalkan pelbagai rangkaian lampin pakai buang dan lampin seluar kepada ibu dan bayi untuk membantu mengekalkan kulit yang sihat dan membuatkan bayi sentiasa gembira. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.huggies.com.myatau www.facebook.com/Huggies.Malaysia.

 
Untuk Makluman semua..
 
Huggies akan adakan satu roadshow dari 25 Februari 2013 ke 3 Mac 2013 di Mydin USJ!
 
Dengan tema “Huggies Tukarlah untuk Lebih Senang Dipakai”..   Papa Mama yang sentiasa memberikan anak² korang yang terbaik jangan terlepas peluang nikmati hiburan untuk seisi keluarga dengan persembahan, promosi hebat, hadiah percuma, permainan, pertunjukan silap mata dan pelbagai aktiviti yang menarik!
 
 
Pernah dengar Huggies Dry Pants?  Tak pasti??  Meh sini nak citer sikit.. Huggies Dry Pants ialah pilihan yang mudah digunakan untuk bayi dan kanak-kanak yang aktif– setelah anda mencubanya, anda pasti tertarik dengan betapa mudah untuk menukarnya iaitu hanya dengan koyak, salin dan lepas!
 
 
Dengan peregang lembut di bahagian tepi memberikan lebih keselesaan dan membantu menghalang kesan merah walaupaun semasa bayi anda sedang bergerak dan sistem pengunci untuk menghalang kebocoran. Tambahan pula, Huggies adalah jenama lampin bayi pakai buang pertama Malaysia yang terbukti secara klinikal dapat membantu menghalang ruam lampin! Singgahlah di booth Huggies® untuk mendapatkan sampel percuma Huggies Dry Pants dan rebut peluang untuk memenangi pelbagai hadiah!
 
 
 
Mari.. mari pakar tukar lampin sekalian..
Haaa.. jom kita berkumpul di ruang legar Mydin USJ untuk saksikan betapa pantas dan mudah untuk menukar lampin dengan Huggies Dry Pants! Tukarkan lampin Huggies Dry Pants anak korang dalam masa 30 saat atau kurang untuk memenangi hadiah menarik!
 
Papa Mama... Please take this note!
Di mana: Ruang legar, Mydin USJ
Bila: 25 Februari 2013 (Isnin) hingga 3 Mac 2013 (Ahad)
Pengumuman istimewa: Sesi Cabaran Tukar Lampin 30 Saat Huggies dan persembahan akan diadakan setiap hari pada masa berikut:
10.30 pagi, 2.00 petang dan 8.00 malam.
 
Acara penutup akan berlangsung pada 3 Mac 2013 (Ahad) dari 8 malam hingga 9 malam! Datanglah beramai-ramai!
 

Jangan lupa yer..
 


3 comments:

♥cikmOt♥ said...

hehehe, good luck kak...dah dapat ke belum dia punya sample kak??

Anonymous said...

I visit day-to-day a few blogs and blogs to read
posts, but this webpage offers feature based articles.

My web site Best Wrinkle Creams

Anonymous said...

Howdy! This is my first comment here so I just wanted to give a
quick shout out and tell you I really enjoy reading your blog posts.
Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with the same topics?
Many thanks!

Feel free to visit my web blog ... avis Mitoslim


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails