.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, October 18, 2012

AkU NiE X CaNTiK Eaa...

Waktu Kejadian:  Pagi tadi.. di kala menunggu lampu merah bertukar hijau..
Tempat:  Dalam Kereta..
 
Di radio Hotfm beralun lagu panas lebih hangat dari biasa..
Untuk menghilangkan keboringan dan kerisauan punch card yg dah berwarna warni.. aku dengan konpidennya mengeluarkan suara rock yg terpendam dari dasar perut yg masih kosong dengan muka berkerut dan menghadap cermin ke luar...
 
Spontan En. Ady bersuara.. yg mana telah aku agak akan disindir.. ehehehe.. sajer jer nak bagi kena sindir sebab tu nyanyi macam tue..
 
En. Ady:  Wahhhh... suara you dashsyat lar.. memang sedap.. kenapa you tak join "Vokal BUKAN Sekadar Rupa"..
 
Aku: -_____________- (terdiam tengok dia... sambil buat muka comel dlm hati berkata... "Ini nak memuji ker mengutuk nie.."
 
Aku: OOoooo.. ko nak bagitau yang aku nie tak cantik lar kan... (kitorang guna ko aku bila dlm mood gurau atau merajuk.. harap maklum)
 
Kami:  Sama² tergelak...
 
 

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails