.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, May 3, 2012

MeNCaRi..

Hmmmm... *sigh*.. apsal bosan dan kosong sungguh raser arinie... tak der mood nak buat aper pon.. bosan.. tepu.. lemau dan yang sewaktu dengannya.. nak update blog pon tak punya cukup semangat untuk aku mulakan... nie update ikut suka hati jari menari jer nie.. adakah aku sedang mengalami sindrom hormon bergelora.. ahahaha.... emosi ini bagai diracik².. berbelah bagi... aku mencari bahagian gembira dan bahagia.. tapi tak jumpa... lalu bagaimana untuk aku positifkan diri... aduhaiiiiii... lumrah sifat manusia.. tidak pernah cukup.... semangat... semangat... SEMANGAT!!!... Aku sangat perlukanmu... untuk kuteruskan perjuangan hidup ini yang masih belum selesai... Iman.. Iman.. IMAN!!!  Dampingiku... aku takot hanyut dalam lautan emosi... aku tak mahu tenggelam.. aku tak mahu lemas... bantulah aku.. keluar dari kemelut belukar tebal ciptaanku sendiri.... aku mahu KELUAR!!!!


Kadang² hidup ini tidaklah seindah yang kita bayangkan..

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails