.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, March 1, 2012

JoM MaiN KeReTa..

Kesian kat budak² nie dah 2 kali cuti panjang tapi tak pi mana pon.. siyes kesian sangat.. so petang tue.. Bonda ngan Ayah dah bermurah hati.. kami bawak dorang datang sini... naik keta nie.. keta nie bukan macam keta² lain RM3 naik 5 minit tue.. walaupon sama² pakai bateri.. tapi impak dia kalau eksiden.. pergh macam kena langgar ngan keta kat luar sana juga... how I know??  Sebab aku pon hampir kena langgar Si Aisha masa sibuk² click gambar.. keta dia laju... dan berat.. tapi caya lar budak² nie.. walaupon first time bawak... sekejap jer dah pandai... RM7/20 minit.. Bonda ngan Amna jadik pemerhati dan mamarazi jer.. Ayah temankan Ainna... Alyaa ngan Aisha bawak sendiri... tengok dowang happy.. aku pon tumpang happy..

 Gambar tak baper memuaskan.. amik guna hp jer.. tak der motion capture.. tu pasal blur jer biler dowang bergerak.. frust betul!

Ainna dah tak sabar nak ride tue... tengok gaya dia pegang handle tue.. hurrmmm.. ayah dia kata.. bleh tahan si Ainna nie bawak..

Saper tau tempat nie kat mana??  Org tinggal sekitar Ampang mesti tau kan... alahai dekat Galaxy Ampang tue.. tmpt dia kat LG.. kat bawah tak dak kedai menyewa.. so kawasan nak merempit tu mmg luas.. ala² naik keta go kart.. wahh syiiiookkk..

Ini lar banner tempat tue.. sempoi jer..

Aisha bawak laju giller.. dedekat masa nak abis.. "Bonda.. Aisha penat lar.. keta nie laju sangat sampai Aisha nak terkencing.."  Hahahaha.. lawak betul lar budak nie..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails