.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, March 15, 2012

AMNa 1st BisCuiT..

Amna dah boleh makan.. yeay!!  Amna dah 6 month++ pon.. ini first time dia makan biskut Milna.. aku sajer nak tengok gaya dia makan sendiri.. sama cam kakak² dia dulu.. gambar itu harus ada.. dapat jer biskut tu kat tangan dia.. takyah ajar.. mmg terus jer ke mulut..

Aikk Bonda amik gambar eak.. kena makan sopan² nie...

Raser dia.. hurmm ok.. walaupon keras tapi best.. cair di mulut.. hurmmm.. biskut aper nie Bonda.. Biskut Milna.. haaa..
Besar sangat lar Bonda..
Biler lar nak abis nie..
Apa tengok².. haa.. saya comot??!
 Huhuhu.. mata dah ngantok.. tapi biskut nie tak abis lagie..

 Penat dah nie..

 Yelah.. saya tau saya comot.. tunggu lar saya pandai makan nanti.. sumer benda saya nak makan.. tak comot dah maser tue.. comey jer tau!

 Haa.. amik. amik lar gambar Bonda.. saya pasrah dalam kecomotan..

Pasnie nak tido.. Bonda mandikan saya eak..

Errr.. Bonda jangan luper bersihkan nie juga.. ehehehe


1 comment:

dekdaa said...

ohhh ada lg biskut milna nie... aku tumpang mkn gak kazen aku punya dulu2 hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails