.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, October 17, 2011

..aiSHa 4 TaHuN Dah..

3 Oktober dah berlalu.. baru hari nie Bonda nak upload gambar Aisha tiup kek.. hehehe.. takper larr.. masuk angin sikit.. dari tak letak.. memori nie memori perjalanan anak² aku membesar.. :)

Kami celebrate sesamer kami jer.. tahun nie sumer secara kecil²an.. En. Ady.. bagi hadiah jer dgn kad buatan tangan.. Ainna celebrate kat Ipoh maser balik dari kenduri Emean.. Alyaa celebrate dengan permintaan khas ice-cream kek.. yg dtg maser tu Famili Lilis & Fida jer.. aku?  En. Ady bawak makan kat Me'nate Steak House.. begitu lar ala kadar.. apa² pon yang penting itu ingatan.. menandakan kita tidak pernah lupa orang yang kita sayang...

Kek nie En. Ady yang cari last minute.. balik dari keje.. budak² kalau birthday tanpa kek tak ada makna pada dorang.. sangat excited biler nampak kek.. mesti tanya birthday saper.. walaupun kek biasa..

Comel jugak kek nie.. comel macam Aisha..

Bersemagat dia tiup kek..


Aisha anak kedua yang dahagakan perhatian.. nakal hmmm... tidak suka mendengar perintah/arahan.. lebih suka tunaikan permintaan diserta pujian.. Aisha bijak walaupon malas belajar.. cepat tangkap walaupon nampak dia senyap atau buat² bodo biler orang tanya dia.. seorang yang bertarung untuk menang dalam apa jua keadaan.. kalau bergaduh dia tidak akan mengalah walaupon dia tau dia tak akan menang sebab dia kecik.. tak makan saman.. kan dah bagitau Aisha tidak suka diperintah/diarah melainkan permintaan dgn baik/penuh simpati.. dia pandai berlakon.. kena sikit jer.. nangis dia kemain.. juara jerit tue.. huhuhu..

Apa² pon.. dia seorang anak yg mendengar kata asal saja kita tahu macam mana nak tackle hatinya.. Bonda doakan Aisha membesar dengan sihat.. menjadi anak yg soleh.. kurangkan drama dan tangisan.. letih Bonda tau nak hadap selalu.. Bonda yakin Aisha anak yang baik.. kebahagian untuk Aisha dunia dan akhirat.. I love you!


2 comments:

zaidah said...

HAPPY BESDAY....

MaiRa_AiNas said...

happy birthday...aisha...hehehe...mcm si ainna punya birthday jeeeeeeee...bukan main mata membutang nengok camera...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails