.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, September 9, 2009

CONTEST: Model Wanita Bertudung

Create your own banner at mybannermaker.com!


SYARAT-SYARATNYA?

• Anda perlu copy html banner pertandingan ni dan paste kan dekat blog anda.
--> Seperti diarahkan.. ada kann...

• Anda perlu link kat blog ini dan letak di dalam blog list anda(hahaha)
--> Dah di link kan...

• Emelkan biodata anda termasuk nama penuh,alamat lengkap dan no. telefon,url blog anda sekali ok!!?
-->
Dah sent email ke ssarahfadzil@gmail.com

Gambarnya... jeng..jeng... hehehehhhh... gambar nie diamek masa kenduri kawen abg aku.. maksu aku yg makeupkan muka aku n sepupu² aku aritu... sajer jer... masa nie aku blm kawen lagiii... lain ker wajahku.... seee.....


_


_


_



No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails