.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, October 30, 2008

Aku Sungguh LeTiH...

Tak tau kenaper.. aku teramat lar letih arinie... badan raser bebetul flat maser balik dari keje tadi.. 2 hari aku tak update blog pon sebab itu juga.. itu penangan berbadan dua.. maner nak layan 2 org puteri tu.. dari letih boleh naik angin... huhu.. jangan terkejut kalau terdengar sore singa aku.. kengkadang kesian kat budak².. buat perangai nak dapatkan perhatian.. tapi... bonda tak larat.. bonda penat... aper lar yg dorang tau kan... lately Alyaa nyer perangai menjadi².. ader jer yg nak dibuatnyer.. terlalu menguji kesabaran... sekarang tak puas hati ngan adik dia gigit jer si kecik tu.. aduhhhh.. dah lamer dia tak menggigit... sekarang dibuat pulak... ntah apa yg tak kena... Sindrom nak dpt adik lagi kah??

Kerja kat office sekarang pon tak menang tangan.. this Nov 22, our Jabatan & Kementerian akan organize satu function yg agak besar.. kat Dataran Merdeka... My bos terlibat sebagai salah seorang Setiausaha Jawatankuasa... biziii tu toksah cakap lar.. macam² nak urus... tambah pulak DYMM SPBYD Agong akan turun bagi menerima watikah pengisytiharan Melaka & George Town sebagai Warisan Dunia dari pihak UNESCO... besttt korang... upacara dijalankan penuh adat istiadat raja² Melayu dulu... siap ada gajah.. kuda... bagai... jom larrr join... bukan selalu pon nak tgk upacara gempak macam nie kan...

Sekarang aku dah ngantuk... preggie mommy mmg cepat ngantuk.. sama cam baby layaknyer.. so... maafkan aku... selamat malam.... sweet dream all..... nite!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails