.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Saturday, October 25, 2008

~LeGa.. Ok jugak akhirnyer..~

Lega.. hari nie baru lar ok pc aku nie.. korang musti tertanyer² kan "kata dah ada internet kat umah.. tapi blog tak jugak update.." Hehehe.. bukan aku tanak update.. pc aku nie problem... leceh tul... maklum ler pc zaman tok kadok.. arinie baru lar ok.. penantian itu satu penyiksaan kan.. entry kat bawah nie.. "Anugerah Open House" tu... hmmm.. sebenarnyer itu entry untuk last week.. tapi.. baru hari nie dapat publish... citer dah basi.. apa² jerlah kan...

Walau tak dapat nak story morry hal aku.. story korang tetap aku follow.. last week jugak aku bizi mengkursus kan diri... kat Memorial Tunku Abdul Rahman.. Kursus Induksi Khusus... the last course I have to attend utk melayakkan aku disahkan dalam perkhidmatan... so... pasnie tak yah lar nak pk apa dah... sumernyer dah settle... tak sampai setahun pon aku kat gomen... hehehe.. dan.. itu mmg target aku... tu pon sib baik dapat p Induksi Umum bulan 4 aritu... kalau tidak sure kena tunggu bulan 3 next year baru settle sumer... time tu laks aku sah² dah sarat.. maner nak larat sehhh.... Allah swt itu perancang yg hebat... dia tahu segala yang terbaik buat kita... ada sebab dan hikmah segalanyer terjadi... jadi... kawan²... jangan sesekali kita mempersoalkan keadilan tuhan terhadap kita... aku sentiasa yakin... segala yg terjadi kepada kita... tak kira baik atau buruk... kerana kasih sayangNya....

Kejap lagi aku nak p Open House lagi... esok pon ader lagi... kan aku dah mention in my last entry... Bulan Raya nie mmg bulan dapor tak berasap... hehehe.... sebab rezeki murah.. sana-sini owg panggil makan free... tak pergi... lugiiii lorrrr... lagipon ini lar masernyer kita nak eratkan silaturrahim.. jumper semula ngan owg² yg dah lamer kita tak jumpa...

Aku mencari satu artikel yg agak meninggalkan kesan dalam diri aku mengenai permintaan seorang budak.. dan hikmah di sebalik segala yg diberikan Allah padanya.. tapi... cannot find the article... nanti bila² I come accross that article... I'll put it here.... for everyone to share... mungkin ada yg pernah baca.. tapi tak kisah larrr... we need motivation to lead a good life.. rite?

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails