.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, February 21, 2008

..Save??..

Pagi tadi ada Perhimpuan Jabatan.. aku kena perkenalkan diri selaku staff baru... nasib baik aku tak lewat.. nama aku yg pertama dipanggil antara 3 org lagi staff baru.. saper yg tak hadir perhimpunan nie kena bagi surat tunjuk sebab... bukan main² woo.. akhir perhimpunan ada majlis potong kek utk staff yg lahir bulan Jan & Feb..

Bos aku dah masuk arinie.. tapi esok petang dia kena outstation lagi ke Pahang pulak.. siannyer.. teruk jadi Pengarah nie rupernyer.. letih ke sana ke mari...

Balik TH Perdana tapau makanan yg diberi.. save budget makan tengahari.. tapi aku kuar jugak duit maser ke farmasi tadi.. buy few things already cost me of RM89.91... Huhhh!! Camner nak save nie.... ayooooo!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails