.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, February 26, 2008

BOSAN

Ada org vote blog aku bosan.. (takper aku tau saper yg vote tu.. hehehe..) nak buat cammaner.. itu lar hakikat kehidupan.. mmg aku ditimpa kebosanan yg teramat sgt skrg nie.. tak tau nak buat apa.. dah aku mintak tips camner nak ilangkan kebosanan.. ko tanak plaks berkongsi ngan aku.. maka terbelenggu lar aku di sini keseorangan dlm kebosanan yg nyataaa... hahahha!

Hmmm... arinie aku ngantok... bos ada.. ada jer tetamu kuar masuk bilik dia dari tadi.. aku tak der mood nak buat keje arinie.. sekadar godek² internet.. mencari bahan utk menceriakan idup aku yg dah ilang serinya ini... tapi aku tak jumpa..................

Zaman belajar merupakan momen² yg paling mengujakan buat aku.. kulalui setiap hari dgn pelbagai perasaan... maklum ler.. ada jer xtvt... aku nie maser kat kampus tak reti duduk diam.. tanya lar sapa yg kenal aku.. tetiap cuti sem or ujung minggu jarang nyer aku balik rumah.. kad outing tu boleh bilang ngan jari.. tapi bukan lar sebab aku melencong tempat lain... aku pergi bercamping sebenarnya.. it part of my life masa tu.. pantang ada apa² xtvt berkaitan.. tak pernah tidak musti aku join punyerrrr... seronoknya masa tu... teruja aku meneruskan hidup meneroka tempat² baru...

Aku nie suka berjalan.. dgn kata lain melancong tgk tmpt org... tapi masa, komitmen dan yg paling penting wang tidak membenarkan semua tu di ketika ini.. Ahhh.. bosan citer pasal kekangan idup.. "BoSan" lagi yg kuar.. hahaharrr.. mesti yg baca pon bosan kan...! Dah jangan baca utk elakkan kebosanan korang...

Arggghhh... aku pon dah BOSANNNNNN nak taip............

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails