.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, April 24, 2013

MeNaNG atau KaLaH..

Ya Allah... susahnyer nak masuk blog sekarang... apatah lagi nak merapu dalam nie.. sejak jadik PA pengganti nie memang tak menang tangan aku nak buat keje... nak duduk rileks pon jangan mimpi larrrr... memang.. pada mulanya aku agak tension jugak... aku nie mangsa keadaan tau tak... huhuhu.. tapi.. saper lar yg nak cuba fahami masalah ko melainkan ko sendiri ler bawak² paham... orang lain peduli aper kan... ko nyer keje.. ko hadap lar ambik... adesss... penantian suatu penyiksaan... lepaskan aku dari belenggu ini.. tolong!!

Demi sesuap nasi.. sob.. sob.. sob... terpaksa jua kurelakan keadaan ini.  Untuk tidak membebankan hati.. aku berserah.. bagai kata seseorang di sinie... untuk dapatkan sesuatu yang lebih baik... Allah akan uji hambanya.. menang atau kalah... kita tunggu hingga permainan ini selesai....


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails