.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, March 11, 2013

BoNDa REVIEW: Huggies Dry Pants

Ingat entry ini.. yeahhh..akhirnya.. setelah hampir seminggu menunggu.. dapat jugak bungkusan kiriman huggies nie ke tangan aku... tak sabarnya nak bagi Amna cuba.. (patut terima 5/3/13.. tapi tak der orang kat rumah dan kebetulan tak der saper yg perasan slip kiriman yg ditinggalkan posmen) Hurrmm.. sip baik lar aku jumpa slip tu kan.. ehehehe... kalau tidak sampai arinie pon tak dapat si Amna aku pakaikan huggies dry pants nie.. tak pakai camner nak review kan..
 
Ini lar dia bungkusan yang ditunggu2 itu..

Makanya masa yang sesuai Amna aku pakaikan dry pants ini tadi.. sesudah dia mandi.. penat.. memang penat nak ambil gambar si kecik nie... nak tunggu momen2 menarik.. terkejar2 ke sana sini... puas lar jadik pengarah visual.. ehehehe... patut lar kan charge photography untuk kanak2 agak mahal.. jom tengok model.. ehehehe
 
Cakkk!!!




 Tengok aksi Amna berlampinkan Huggies Dry Pants.. selesa sekali hingga mahu terlelap..


Ke kiri ke kanan pusing.. budak lasak macam Amna mana boleh tido lelap.. bilamana kakak2nya galak bergelak.. yer.. Amna anak no.4.. yang bongsu buat masa ini.. dia ada tiga orang kakak.. hurrmmm.. yer lagi.. anak aku semuanya perempuan.. perempuan yang bukan sembarangan perempuan.. lasaknya mengalahkan boboiboi... ehehehe.. Tak cayer.. meh kita tengok aper budak kecik nie buat sepanjang sesi penggambaran yg aku buat..

Amna jalan2 naik 'car'..



Amna.. the perfect 'Blogger to be'.. hehehe


Ohh.. Amna tengok aper tue??  Yesss!!
 Dia dah nampak kakak dia naik tangga..
and she climbed the stairs.. nampak??  Budak lasak memang tak boleh duduk diam.. hurrmmm.. boleh korang bayangkan betapa susahnya aku nak pakaikan dia diaper?..

Huggies Dry Pants comes to the rescue.. yesss.. "Change for Better Convenience".. tak payah nak baringkan.. nak bagi toys itu ini untuk bagi dia diam sementara nak capai pelekat diaper.. sambil dia berlari terkedek2 nak ke dapur.. tangkap budak kecik tue .. "Koyak.. Salin & Lepas".. there you go.. pantas dan cepat.. terus sarungkan yang baru.. macam pakai panty jer.. ehehehe..


Dia panjat memunggah almari buku kakak juga.. mencari bahan untuk rujukan..  


Yesss! Bonda.. Yess!! Adik dah jumpa.. Pada uncle2 dan aunty2 di luar sana.. meh tengok site ini: http://www.huggies.com.my/huggies-community/request-a-sample.aspx dapatkanlah sample dry pants percuma untuk si manja anda..

Like www.facebook.com/Huggies.Malaysia untuk maklumat lanjut.. Okeh! Jangan lupa yer.. cuba dulu macam sayer..  baru tahu.. ehehehe


Aktiviti harian kanak2 memang meletihkan.. jadi.. kami perlukan yang terbaik.. yess.. berilah kami yang terbaik..

Dry Pants memang sangat bagus untuk papa mama yang sibuk.. anak yang lasak.. dan juga satu kaedah yang sangat bagus untuk melatih anak2 untuk ke tandas.. 'Potty Train' boleh dimulakan seawal anak2 pandai bercakap.. dengan memakai dry pants yang seolah2 seluar dalam.. mudah dilondehkan bila anak berhajat untuk ke tandas.. dalam proses latihan.. iyer.. kadang2 terlepas juga dalam seluar.. tapi tak perlu risau kerana dry pants adalah lampin pakai buang.. tak perlu susah membersihkan najis yg bertaburan..
Bagi aku.. dry pants juga sangat praktikal digunakan ketika emergency.. pernah terjadi.. di dalam kereta.. kakak si Amna mahu terkencing sangat2.. nak cari toilet dah tak sempat.. suruh saja dia sarung dry pants sementara jumpa tandas..

Terdapat banyak dry pants di pasaran.. dan Huggies Dry Pants adalah satu diantara pilihan yang baik.. dengan harga yang berpatutan.. kita mendapat kualiti yg lebih dari dibayangkan..

Berperegang lembut.. selesa dipakai bayi yang berkulit lembut dan secara alaminya sensitif dengan persekitaran..

Selain membantu memberi keselesaan ia juga menghalang kesan merah walaupun bayi itu lasak dan tak boleh duduk diam macam Amna.. dengan sistem pengunci kebocoran dapat dihalang..
 
Jangan tak tahu.. Huggies adalah jenama lampin bayi pakai buang pertama Malaysia yang terbukti secara klinikal membantu menghalang ruam lampin!

Jadi.. "Tukarlah Untuk Lebih Senang Dipakai"..


 

**This is a sponsored post.

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails