.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 6, 2012

Yeyyyy!!... BERJAYA!

Akhirnya... berjaya juga aku tambahkan limit.. hehehe.. see.. I can upload photo now..

Gambar apa nie??
Ini lar keje aku tiap² minggu yang tak pernah habis²...

..MELIPAT BAJU..

Maklumlah.. cikenit ada 4... tambah ayahnya.. dan aku juga... banyak woo baju nak lipat tiap² ujung minggu... boleh naik mengantuk nak menjemur dan melipat kain... huhuhu.. dalam hati dok kata.. bila lar nak habis... apsal banyak sangat nie.. **sight**

Keje melipat nie tak bleh terskip.. kalau terskip.. humaghaihhhhhh... dari Kinabalu jadik Everest lar jawabnyer... saper yg penat???  Akhakkkkk jugak...

Sebelum..

Selepas..


5 comments:

*azni* said...

syabas kak!saya pun malas lipat baju..huhu..

Eliss Mie said...

mak aihhh..menimbun. kita punya dah 2 hari tak berlipat..kekangan masa :p

♥cikmOt♥ said...

samalah kita kak...sob sob...basuh baju pun kena ikut turn tau...kalu idak...melambak...

mimie.. said...

mak aii byknyee ehehe
kalu dah sibok macam tu la jadinye
semua nk tangguh ^_^

Nad @ MamaZakwan said...

masa skrg mmg rase penat
nnt anak2 dara dah besar panjang, mak nye rilek tgk tv smbil makan kacang jek, heheeh
untung ada anak2 dara ni
bleh tolong wat keje2 umah ;)

p/s : salam kenal! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails