.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 13, 2012

AMNa EKoT BoNDa ke REBUNG..

Sebelum tue.. citer nie dah basi.. kejadian 19 Mac 2012 aritue.. Amna aku bawak datang opis.. aku sebenarnya terlupa yang aritue ada Majlis Perpisahan TKP kami Prof. G... so.. nak tanak si kenit tu pon diangkut sekali naik van jabatan.. bukan tak bawak keta.. cuma.. aku nie buta jalan.. dan lagie.. dengar kata kat Rebung tue payah ya amat nak parking.. space limited... seronok per naik van beramai²..

Maser nie masa baru sampai Rebung.. tengok si Amna.. sedap jer dia tido kat bahu si Nisa..

Prof. bagi coklat sebagai cenderahati..

Pn. Rock nak lagie.. satu maner cukup..

Si Rana dengan jelan berkata.. "Tak bleh.. ini semua Ahmad Albab yang punyer!!"
Hahaha.. aper ko merepek nie Labu?? Okeh.. okeh.. sowiiii... aku tak tau caption yang sesuai nak ditaruk kat gambar² opismate aku nieh..

Yang nie seperti biasa si Mona & Nisa.. aritue.. dorang boleh rileks sikit.. sebab ramai sangat volunteer babysit anak aku... lega.. boleh akak makan dengan tenang... Amna pon tak banyak ragam.. dia ok jer orang dukung dia.. dari tangan ke tangan..

Kakpah yg anaknya entah ke mana..

Sebelum makan.. harus ada acara² pembukaan dulu..

Majlis tanpa jurugambar sama dengan majlis tanpa kenangannya.. huhuhu.. yaaa.. inilah jurugambar² professional jabatan kami...

Masanya Dato' berucap.. sebak pulak aku tengok Dato' menangis sampai tak dapat nak habiskan speech dia..

Prof. mendengar dengan penuh perasaan.. aku tau Prof. pon tak tahan..

Buktinya.. Prof. pon menangis maser dia berucap.. ucapan yang agak touching juga.. Semoga Prof. gembira dapat kembali bersama keluarga.. Prof. nie berkhidmat kat jabatan kami tapi famili dia kat Penang.. kesian duk jauh²..

Tengok lah.. anak dara aku.. dari meja ke meja.. bergambar sana sini ngan sumer orang.. sapa pulak yang diraikan nie??

Di hujung sana.. kalau perasan.. sesi karaoke sedang dialunkan oleh one of our pengarah.. tak sangka ada bakat terpendam.. sporting habis!

Ohhh.. ini setting tempat makan di Rebung restoran kepunyaan Chef Ismail itue.. Chef Ismail pon ada menyumbangkan lagu untuk sesi karaoke.. tak leh nyanyi banyak² lagu katanya.. nanti gulai hangit.. hehehehhh...


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails