.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, December 4, 2007

Hi ALL...

Hi.. hi.. hi... time to say hi to all... missed all a lot.. maklum lar dah lamer bercuti.. actually aku dah naik keje semalam.. tapi bz sgt.. macam² mender nak settle especially perkara² berkaitan payments yg tertunggak.. (biler dapat jer gaji.. settlekan sumer hutang-piutang dulu.. itu cara aku.. balance dia baru aku guna utk perkara lain yg perlu).. Hmmm... aku ngantuk dan tak dak mood nak berceloteh sgt arinieh.. tapi kugagahi jua jari ini menyusun tari atas keyboard itam kat opis yg mungkin tidak akan kuguna lagi minggu depan... if I really proceed to move to another place.. joining the gov force.. whuteva... still considering... next week.. means Ahad nie aku dah kena attend kursus pengenalan kat Johor.. end of the course baru dorang bagitau penempatan masing² di badan kerajaan.. harap² aku dpt lar kat tmpt² yg senang aku nak pegi.. kalau tempatnya jauh & no public transport.. susah lar aku...

Uarrgghhh... ngantuknyerrr.. berat rasa pelupuk mata nie nak aku buka... sib baik ler ada lagu rancak dok berkumandang kat radio sekarang nieh... cargas sket... patut ker aku pegi bancuh neslo sekarang.. dah lamer tak mengabiskan gula susu kat pantry tu... aku gie buat air dulu lah~!

Baru sudah minum air... segar sikit.. teguk air panas dalam sejuk pendingin hawa pepagi camnie.. apa lar Aisha ngan Alyaa ngah buat sekarang nieh... risau aku si kecik aku susah nak minum susu botol.. (silap aku tak latih awal².. :( ..) Ohh aku belum intro lagi bb kedua aku kan.. Aisha.. atau nama penuh yg didaftar di surat beranak... Putri Aisha Ameerah... anakanda kedua yg dinanti selama ini... Keluar ikut tingkap kata org kita.. Emergency C-sect terpaksa aku lalui demi buah kasih kedua ini... Aisha nie ligat sgt.. tali pusat dibuat riben... sampai terpaksa bonda dibedah... heartbeat Aisha jatuh mendadak after every contraction.. whut to do... segalanya telah ditentukan.. asal semua selamat.. syukur Alhamdulillah... Aku ada tulis post ceritakan hal aku masa dlm pantang.. tapi tak dpt nak upload masa tu.. tgk lar esok aku pastekan kat sini kalau ada masa...

Di sini ada beberapa keping gambar Aisha & kami sekeluarga di sambutan lebaran yg baru berlalu...


.. Putri Aisha Ameerah masa nie baru berusia 5 Hari..


..sedapnyer dia isap jari..

..dah sebulan..


..Aisha yg bulat..



..Kakak Alyaa yg dah besar..

..tgk sukernye dia berposing..

..tukang buat sepah nombor satu..


..nakal macammanapon Bonda sayang jugak..

..Alyaa & Ayah di rumah BB Maria.. kakak abah aku yg kedua..


..Masa nie aku baru 11 hari sesudah melahirkan.. dlm pantang berjalan sakan..

..tersenyum.. cam tau org amik gambar dia..

..anak cousin Megat Iskandar Zulkarnain aku yg kebetulan wife dia beranak hari yg sama ngan aku.. kira birthday bebudak nie boleh ler sambut sekali.. aku banak tgh hari.. Kak Zai banak Maghrib.. Ironinya dia yg dijangkakan ceaser dpt banak normal.. aku yg tak der apa² masalah end up banak ceaser... nama dedua baby nie pon seakan² anak cousin aku nie dinamakan Dhia Aisyah... kebetulan yg sungguh tidak dijangkakan..

Ady & Alyaa.. Mak.. Cik Piah & Me

..Duduk bersantai kat Umah Pakcik aku Syed Ayob..

..Ceria memasing di Hari Raya Pertaman..

..Hubby aku yg hensem bersampin..

..Alyaa yg galak membuat karenah di hari itu..

..Panglima mana pulak nie??..
..Beramai² kita bergambar..

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails