.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, August 30, 2007

MERDEKA!!!

MERDEKA!! Merdeka!! Merdeka... Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan buat semua rakyat Malaysia.. Apa perasaan korang tetiap kali kita sambut Merdeka?? Apa pengertian Kemerdekaan buat kita semua secara individu..? Hmm... sesuatu utk difikirkan bersama..

Sekarang aku kat discussion room opis aku.. ada training Outlook dari IT Dept... Ada lar sket² mender baru yg masuk kat otak nie.. sebab sebelum nie aku jarang nak godek outlook aku.. setakat send & receive email.. yg lain bagi aku tak ler penting sgt... Actually outlook nie byk fungsinya.. its like our personal organizer.. kalu kita rajin nak organize dia lar...

Ok lah course dah tamat... aku nak blah dah... Happy Holiday Everybody!!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails