.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, August 2, 2012

SaLaM SeMuA.. Pe KaBar?

Assalammualaikum.. apa khabar korang semua arinie?? Sihat.. mudah²an di bawah lindungan Allah selalu.. posa² dan diselubungi mendung jerebu semenjak dua menjak nie mmg membuatkan mata aku mengantuk.. yelah sekarang bangun awal dari biasa.. keluar keje pon awal sbb nak balik cepat.. tak sanggup aku terperangkap dalam jem yg tak berkesudahan sampai berbuka pon dlm keta macam thn² lepas... tahun nie adalah sangat lega.. ohh.. dan satu lagie.. sudah hari ke-13 dan sekali pun aku tidak menjejakkan kaki ke PARAM??  Sebab masa berbuka ramai² 1st Ramadhan aritue.. En. Ady sowang yg turun p beli Murtabak.. tapi aku stay dalam keta ngan anak²... kalau ramai² kuar sure banyak keinginan terpaksa dipenuhi.. dari thn lepas.. kitorang laki bini dah berazam utk berjimat cermat di bulan Ramadhan.. makan macam biasa saja masa berbuka.. korang tahu.. sebenarnya bagi aku berbuka dgn 2.. 3 jenis lauk lebih menyelerakan dan puas bila makan daripada berbuka dgn macam² jenis lauk.. macam² jenis kuih.. perut kembung.. tapi ko tak tau apa yg ko makan.. feel tue tak der tau.. hmmmp.. bagi aku lar.. bagi korang aku tak tau..

Pagi nie macam² cerita tak baper nak best aku dah dengar.. rumah member masuk ular lar.. rumah Abg opismate kena rompak lar.. menakotkan.. harap² lepas nie ada lar berita yang baik pulak..

Aku Tak Berdaya
Indah Dewi Pertiwi
(OST Anugerah)

Masa yang terindah
Kini semua telah berakhir
Karena kau berubah
Tak seperti dulu lagi

Sampai kapan kamu sering menyalahi hatiku
Tak pernah kau tahu begitu sakitnya aku
Kau anggap diriku
Melihatku dengan sebelah matamu

Delima untuk diriku
Mencintaimu mengerti kamu
Biarkanlah aku  bersalah di depan matamu
Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
Namunku terlanjur cinta

Kau anggap diriku
Melihatku dengan sebelah matamu
Delima untuk diriku
Mencintaimu mengerti kamu

Biarkanlah aku bersalah di depan matamu
Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
Namunku terlanjur cinta


Eh.. knaper tiba² ada lirik lagu tue.. ehehehe... sebenarnya aku tengah sangap dan bosan.. dan lagu tue macam terngiang² di kepalaku... lirik dan melodi yang menyentuh hati.. in realiti.. ramai orang perempuan yg menghadapi dilema seperti yg dilirikkan dalam lagu tue.. menyayangi.. menyintai seseorang yang tidak menghargai dirinya.. hidup bebas.. hati terkurung.. batin terseksa.. merana.. kecewa... Mudah² Allah lindungi kita semua dari perasaan kecewa dan putus asa... Ameennn

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails