.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, August 8, 2012

MaCaM Nie PuNyA BaPaK PoN Ada.. ??!

Bapa Beri Pelacur Pada Anak Sendiri Sempena Hari Jadi

Semua ibu bapa mahukan yang terbaik untuk anak mereka, tetapi apa yang berlaku di Nicaragua minggu lalu benar-benar mengejutkan.
Kerana terlalu sayangkan anaknya, seorang bapa, Don Cesar mengambil keputusan untuk ‘menghadiahkan’ anak terunanya seorang pelacur sempena hari jadinya yang ke 16 tahun.
Ada yang mendakwa ia adalah amalan biasa di negara itu, tetapi ia tetap menjadi kesalahan di sana kerana anaknya itu masih dianggap di bawah umur.

Si anak, Juan, mungkin dilihat ‘bertuah’ tetapi tahukah anda, wanita yang dimaksudkan itu hanyalah seorang pelacur tua di sebuah kawasan persundalan murahan di negara tersebut yang dikenali sebagai The Chicken (nama pun dah boleh agak tempat macam mana)

Kisah Cesar dan anaknya itu menjadi perbualan hangat di seluruh dunia apabila ia telah divideokan dan tersebar luas melalui rangkaian sosial FB dan Youtube.

Lebih menyakitkan hati, Cesar berkata, antara sebab dia melakukan perkara tersebut kerana mahu anaknya dilihat macho dan menjadi lelaki sejati dalam erti kata yang sebenarnya,

Bahkan, untuk pengetahuan anda, si bapa turut membekalkan kondom untuk anaknya itu.

Rata-rata mereka yang menyaksikan video berkenaan mengutuk perbuatan tidak bertanggung jawab bapa berkenaan….bukan itu saja, bapa pelacur itu yang turut ditanya mengenai tindakan lelaki berkenaan turut tidak bersetuju dengan apa yang berlaku.

Sementara itu Juan yang dilihat tersengih-sengih sebaik sahaja ‘selesai’ berbuat demikian, mengakui teruja mengenai pengalaman baru yang dilaluinya walaupun disindir bapanya kerana hanya mampu ‘bertahan’ beberapa minit.

Dan ini kata wanita pelacur tersebut kepada Cesar mengenai Juan;!
*************************************
Dunia sekarang pelik² kan.. macam² cara orang didik anak.. yer latar dan persekitaran kehidupan kita berbeza.. tapi.. sebagai mak bapak yang bertanggungjawab.. beri lar didikan yg 'sewajarnya' dan beretika kepada anak masing²... ingat lah... anak² kita mencerminkan kita yang mendidiknya..

2 comments:

Lia said...

iskk.. dunia skrg ni mcm2 kan.. harap2 lia dpt didik anak dgn sebaiknya.. :)

ratna said...

aduhai.. kalau iya pun bg ler pelacur yg cantik sikit. ini aku tgk pun tak lalu. neraka jahanam la tempat bapak dia tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails