.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, May 27, 2008

- SeKiTaR BeRLaNGsUNG KuRsUS -

WohO... aku baru jer download gambar diambil maser Kursus Induksi arituh.. mak aiii sungguh tergezuttt sekalik aku melihatnya... akukah.. akukah perempuan gemok itu... ukhhh.. hampir aku tak kenal diri sendiri... ohhh tidak.. itu lah dia penangan ke kursus... makan 6 kali sehari... gilo babas.. camner nak kuruskan badan.. kalau asyik dijamu makan.. tak makan kang membazir laks duit kerajaan dah labur utk peserta kursus... nak tanak aku makan jer ler.. (ayat cover.. padahal mmg buruk lantak.. membujur lalu.. melintang patah)...


Nak tgk gambar aku yg gemukkkk itueeee.... weheeee... tidak sekali² akan aku paparkan disini... ianya sungguh menyentuh hati nuraniku yg sunggguh begitu terlalu ingin kurus kembali... bilakah niat yg tulus suci murni ini akan menjadi realiti... aku menghitung hari.. nantikan detik bersejarah aku akan paparkan gambar gemokku itu dengan gambar aku yg telah kurus semula... kalau tercapai lar kan... akan aku gandingkan kedua² gambar itu nanti... di satu hari yg aku sendiri belom pasti.... yakin BOLEH!!! (aku sedang berkobar² nie)


Kat bawah nie gambar yg diambil sekitar perjalanan kursus.....



..tempat kursus diadakan.. -
- ..pemandangan yang indah diambil dari atas, hotel yang terletak atas bukit.. -
- ..bilik peserta kursus.. -
- ..bilik aku.. -
- ..aku ler nie.. gambar muka jer tau.. hehehe..-
- ..Asmah & Mahsuri.. rakan sekumpulan.. -
- ..bilik yang bersepah.. waktu pack.. suh housekeeping jer kemas.. -
- ..tgk backdrop tu.. ada kesalahan ejaan kat bhgn kebudayaan..-
-..di kelas.. maser take five nie..-
-..rancak bersembang.. sebelum penceramah masuk..-
-..riadah time..-
-..susah payah.. hadapi bersama..-
-..menyulur.. jgn tak menyulur.. anak aku boleh jadik juara kalau buat pertandingan nie..-
-..hati².. ada bom!!..-
-..tgh tunggu instructor sampai nie..-
-..malam terakhir.. "Malam Mesra Budaya".. kump. kitorang Kump. Bravo persembahkan Teater Komedi Bangsawan bertajuk "Mahsuri" - Menang tempat kedua..-
-..salah satu persembahan dari peserta kursus..-
-..tetamu VIP..-
-..BTN.. di Kem Bumi Jati..-
-..sebelum kembara..-
-..menunggu dgn perasaan berkobar².. tapi... tak adventure pong!..-
..merasa jadik budak sekolah semula masa kat kem nie.. gillos arr.. sumer kena pakai baju itam putih.. nak tempah dah tak sempat.. apa lagi.. uniform sekolah lar akak beli..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails