.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, January 30, 2008

Azam taHuN LaLu..yg masih beLuM KesaMpaian..

Sedang dengan santai mendengar lagu sambil menaip di hadapan pc ku ini... sebulan lagi sementara gaji aku masuk... urgghh... fulus dah makin kurang sekarang nie.. esok nak posa... bukan nak ikat perut... tapi nak dietkan perut nie sikit... muka dah macam talam... aku igt nak posa direct 2 minggu... yelah.. aku kan bersalin bulan poser aritu.. Aisha dah tak sabar² nak jenguk dunia.. maka terpakser lar bondanyer ganti puasa... sikit tak sikit.. 10 hari lar jugak..



Hmm... harap² terdidik lar perut aku sikit nak control tabiat pemakanan tak seimbang aku nie.. rasernyer nafsu makan aku dah menjadi² semenjak 2 menjak nie.. tetambah aku susukan baby.. kerap jer rasa lapar... tetambah aku nie hantu coklat.. coklat sebalang sekejap jer sedar² dah kosong... argghhh.. I dun wanna be a fat lady... tak dpt aku bayang jika aku menjadi wanita gemok itu.... aku takmo GEMOK... tapi... ciri² ke arah itu dah ada...



Ini lar bahayer nyer posting dekat ngan shopping complex... bukan takat duit mengalir laju.. makan pon laju jugak.. bak kata org membujur lalu.. melintang patah.. cakap jer nak makan apa... sumer ada kat sini... just around the corner.. tetambah kat JWN nie.. ada jer function nyer... makan lagi... meeting time... makan lagi.... tadi pon baru jer balik dari Jamuan makan² kat Kg. Attap... urrrrrghhhh.. camner lar nak turunkan berat camnie.. org kata tak baik tolak rezeki... org bagi makan kita makan... kalau tak.. kan membazir tu.... membazir tu amalan syaitan....



Itulah kan.. semakin kita tua.. semakin slow jadinyer.. metabolisma badan dah tak sehebat dulu...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails