.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, June 20, 2012

7 TaHuN DaH..

Tujuh tahun dah.. tarikhnya.. hurrmm.. biar lar rahsia.. ecececehhh... cepat betul maser berlalu.. aku sebenarnya tak sempat nak prepare apa² pon sempena tahun ke-7 nie.. tapi harapnya.. tidaklah aku lupa sampai bila² pon hari bersejarah nie..

Malam tue.. maser tgh soruuu tetengah malam.. jarum jam hampir jer ke pukul 12.00.. aku perasan En. Ady terkochoh² masuk bilik.. dan aku raser aku tahu kenaper..

Ya.. this is the word..

..and some more words..
Aku jumpa kotak nie atas bantal kat tempat tido aku.. tapi yg nie aku dah ubah letak atas karpet..

bukan takat perkataan tadi.. nie.. ada kad kecik jugak sebelum kotak itu kubuka..

Perkataan tadi adalah dari kad ini..
Cantik kan kad nie..
So simple.. se-simple pemberi kad ini..
Terima kasih abang..
Bersama² kad ini.. ada ini.. si monyet bermulut merah yg lebar.. mewakili senyuman En. Ady sepanjang hayat bersama aku kot.. ekekekeke

Nothing so special.. dan aku mmg suka kesederhanaan.. kitorang datang sini lagie..

Ini menu dan harga dia.. aritue rasernyer tak sempat amik gambar nie..

Memenuhi hasrat hati.. menunggu dengan sabar..
Tak lamer pon tunggu.. sekejap jer..
Sampai sudah..
Aper lagie.. makan lar kan.. seperti biasa.. aku amik lembu.. En. Ady amik kambing..
dan.. aku tak lepaskan peluang cuba yang ini juga.. sedap..
Alhamdulillah.. semoga limpah rahmat dariNya sentiasa melindungi ikatan kami..
Amin..


2 comments:

Ena said...

Tahniah..

Happy Anniversary.. ^__^

Bonda Ryan said...

Alhamdulillah n tahniah.10 tahun pertama perkahwinan adelah masa2 yang getir..semoga kita bahagia bersama c dia hingga hujung nafas hendaknya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails