.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, June 9, 2011

..It's A WiLD WoRLD..

Kowang musti perasan kan.. aku nie banyak sangat buat entri klip lagu²an.. musti kowang cakap.. elehhhh... tak der idea lar tue.. balik² post lagu... ada aku kisah??  Tak..tak..tak.. tu lar kowang tak paham.. sebenarnya ini lar idea tue.. ideanya aku nak share yg aku memang minat dan suka lagu² nie.. lagu rileks dan penuh maksud.. aku tak minat lagu semborono.. wahhh.. bahasa apakah itue.. hehehe.. mana lar tau sok² aku dah tak dak.. nie lar kenang²an untuk anak² aku.. lagu² yang aku post kat sinie dalam maksudnya bagi mereka yang menghayati.. khas untuk kowang dan anak² yang aku sayangi..  
 
 




1 comment:

Ena said...

selalunya kak opis ena memg tak leh baca lagu apa, video apa.. sian ena kan.. nak gak tau lagu apa akak share sini.. kat umah? harap2 mood rajin tu datang la.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails