.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, August 19, 2013

Hari PeRTaMa SeSuDaH CuTi RAYA...

Asaalammualaikum WBT..

Hari pertama kembali bertugas setelah seminggu lebih bercuti.. wahhhh... lemaunya nak mula kembali.. ehehhh... bukan hari² lemau ker?? Ekekeke... Aircond aku matikan.. lebatnyer lar hujan kat luar.. kalau on aircond dah macam dalam freezer sejuk dia..

So.. ammacam raya??  Ada yang masih bercuti ker??  Memang sangat bosan masuk kerja tapi tak ada orang sama² memeriahkan suasana kerja.. bosan ada.. seram pon ada kan.. tapi arinie mostly memang ramai yang dah masuk opis kan... tgk jer lar jalan yang sesak seperti kebiasaannya hari² yang dilalui.. cuti sekolah pon dah abis kan... 

Lepas nie ujung² minggu pening lar pulak nak penuhi jemputan rumah terbuka kan.. hehehe.. makan.. makan dan makan.. posa turun 3 kg.. raya naik berkg².. huhuhu... perlukan semangat untuk mula kembali... yer apo laie.. senaman dan diet... satu proses mendisiplinkan diri dalam bersenam dan mengawal hawa nafsu yang sokmo nak makan macam²..

Ok.. ujan memang makin rancak... tapi akak tak tahan panas lar pulak... on balik lar aircond... pakai cardigan.. hehehehe... Selamat bekerja kembali uolllsss... ;)
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails