.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 20, 2007

SeRaButtt!!

Tak pernah rasa seserabut ini kepaler akuuuu... berat jer biler pkkan masalah demi masalah bersangkutan pembelian rumah yg tak kunjung selesai... disebabkan dek masalah yg sedang melanda dan terpaksa kami hadapi skrg nie.. aku jadik terlalu tak bersemangat nak buat apa pon.. hatta mengupdate blog terchenta nie sekalipon.. sampai ada manusia yg prihatin kat opis nie (yg tak pernah² ckp ngan aku.. budak praktikat kat opis kitorang) bertanyakan aku sihat atau tidak.. katanya dari tadi dia perhatikan aku semacam jer.. macam org sakit... mekasih lar dik.. akak mmg sakit pon.. sakit jiwa!! Hahha.. terasa beban batu berat atas kepala nie.. agaknya bilalah aku boleh goyangkan kepala aku dgn bebas cam iklan syampoo tu.. bebas tanpa sebarang gangguan.. Bukan senang nak beli rumah sebenarnya.. bukan boleh main serbu jer especially for the first time buyer cam aku nie.. huh.. sakit kepaler otak!!

Tapi lagi menyakitkan kalau tak beli sekarang.. harga rumah makin hari bukan makin turun.. tingginya harga dia mencanak² naik.. macam yg diumumkan dlm berita semalam.. yg kenaikkan harga rumah mmg pasti memandangkan cost bahan mentah dan buruh yg semakin meningkat.. pendapatan kita nie jer yg tak ditingkat²...

Kan bagus kalau tetiba ada jutawan yg baik hati sedekahkan harta dia yg berkepuk tu kat aku barang sejuta dua.. ahaksss... bahagianya hiduppp.. hehehe... ada duit.. ilang sumer masalah.. tak der ker owg² kaya yg hartanya berkoyan tak tau nak bagi kat sapa... waris lar sumer tu kat aku.. aku janji akan dgn penuh hemah membelanjakannya... hmmm.... seronoknya angan².... kan bagus kalau jadik kenyataannnnn....


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails