.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 6, 2007

KaBaRe??

Aku baru masuk opis arinie.. for this week.. satu hari jer kat opis.. and I am very² busy ready all my emails dari opis nyer hingga ker yg merapu² nyer.. bayangkan betapa bz nyer haku.. sampai tak tersempat nak menstori-morikan kisah minggu ini.. anyway.. aku akan cuba updatekan mana yg sempat minggu dpn..

Apapon kursus First Aid yg aku attend selama 3 hari tu mmg best... memacam aku bajar.. tentang kesihatan diri.. cara rawatan & perkara² salah yg sering kita amalkan dlm memulihkan kesakitan... biler lar dpt attend course macam nie lagi.. bukan senang oiii nak dpt pegi free.. kalau saja² nak pegi ngan berbayau.. aku raser tak ramai antara kita yg akan mendalami ilmu asas nie... so.. pada sapa yg byk duit tatau nak buat apa.. aku sarankan korang amik ler peluang cenggini.. tambahkan ilmu di dada... bukan saja utk kita.. malah juga buat org² tersayang.. dan masyarakat sejagat....

Till then.. this is one of the pics taken during the course...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails