.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, April 11, 2007

SaKitNYa HaTi iNi..!

Dear.. dear Blog.. sakitnyer ati aku arinieh.. geram ader.. bengang pon ader.. cian ko wahai Blog.. tetiap kali aku geram ko lah yg akan terima tempiasnya.. tapi.. terima kasih jua wahai blog.. kerana melaluimu sakit hati ini tidak berpanjangan.. segalanya menjadik ringan.. keindahan hidup ini masih di tangan... hmmm.. oleh itu kengkawan.. jangan lar disimpan sakit ati tu lelamer.. luahkanlah.. luahkan walau pada sesuatu yg tidak mengerti.. sekurang²nya.. kau tidak akan menderita sakit jiwa dan jadik pesakit mental yg kemudiannya dihantar ke hospital jiwa...

Wahai Blog.. kenapa lar dlm dunia nie ada org yg tak pernah senang melihat kesenangan org lain.. kenapa PHD itu menjadik salah satu genre hati manusia... kenapa perlu ada hasad dan dengki.. korang²!! Korang pernah ada perasaan nie?? Korang pernah tak dengkikan org... sakit hati melihat kebahagian org lain... hati².. perasaan tak puas hati korang tu kelak akan berkumpul menjadik kesumat.. sakitnya amat dalam dan sukar diubati lagi.. so.. biarlah org lain dengan kebahagiaan mereka.. kita tak rugi seduit pon.. bersyukurlah dgn apa yg kita ada...

Ohhh yaaa... mukadimah sket punyer panjang aku nie.. sebenarnya aku nak bagitau yg YM & Meebo aku dedua dah kena blocked.. sakit hati aku.... arrrrggghhhhhhhhhhhh!!!!!!! Macam bodo jer nak sekat² org.. igt kitorang nie pelajar sek. rendah ker.. itu tak boleh... ini tak boleh!! Abis aper yg BOLEH????!!!! Kitorang nie dah tua.. dah tau beza mana tanggungjawab maner tidak.. tak perlulah nak control sampai cengginie sekali... ingat bagus sangat lar tu... haaa... Bagus ker... KO PK KO DAH CUKUP BAGUSSS???!!! BLAH LAR WEIIIII!! Meluat haku!


Aku sajer nak nyanyikan lagu nie utk puaskan hati aku yg tgh Hot nie....


Tajuk: Benci Tapi Rindu
Artis: Diana Nasution
Bukan hanya sekedar penghibur
Diriku ini sayang
Bukan pula sekedar pelepas
Rindumu oh sayang
Sakit hatiku
Kau buat begini
Kau datang dan pergi
Sesuka hatimu
Oh... kejamnya dikau
Teganya dikau padaku
Kau pergi dan datang
Sesuka hatimu
Oh... sakitnya hati
Bencinya hati padamu
Sakitnya hati ini
Namun aku rindu
Bencinya hati ini
Tapi aku rindu

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails