.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 13, 2007

Aku nak balik dah...

Dunno what to type in.. di masa² kecederaan nie.. (lagi baper minit waktu pejabat nak abis.. dan bermakna aku akan blah meninggalkan komputer dan juga workplace ku yg duduki dari pagi tadi..

Tgh hari tadi aku kuar ke Mall.. sowang² (dah biasa shop sorang².. tak terikat dan cepat).. aku beli tutt.. & kasut yg lebih sesuwai utk ibu mengandung macam aku yg kuat berjalan nieh.. terbang lagi beberapa RM.. abis bershoppa.. aku singgah Pizza beli combo meal dia yg RM7.90 tu.. tu pon tak abis.. tapau bawak balik.. di ketika aku di The Mall.. kepalaku sungguh pusing sekali dan tekakku ini seolah ingin mengeluarkan segala isi perut.. tapi kutahan... sib baik tak kuar sumer..

Selesai segala yg dihajati aku teruskan langkah kakiku dgn pantas menuju stesyen LRT memandangkan rintik hujan yg mula menimpa bumi.. (lambat kang tak pasal aku terperangkap atau berbasah kuyup aku balik ke office.. dah ler jarum jam dah tunjuk ke pkl 2.30..) Sib baik manage back to the office sebelum langit mula menangis.. sungguh aku kepenatan... dan selesai taipanku di sini.. aku akan pulang menaiki LRT kembali.. ambil keta kat umah mak and fetch my lil baby kat umah babysitter dia.. dan lepak kat umah mak tunggu laki aku balik...

Ok lah.. aku nak balik dah...........

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails