.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE
Showing posts with label Cacamerba. Show all posts
Showing posts with label Cacamerba. Show all posts

Monday, November 1, 2010

..ini Namanya MuLuT iKan..

Saper terer.. ekot aku buat mulut macam nie.. kita senaman pagi sekejap.. hehehe..




Ammacam.. boleh?... Rileks dan tegangkan urat² muka...

Aku selalu buat kat anak aku macam nie.. "Tengok.. Bonda buat mulut ikan.. haaa.. kakak pandai ker buat..??" Hehehe

Setakat nie yg boleh buat mulut camnie Ainna jer.. gen bonda betul budak nie.. anak aku yg lain including En. Ady.. no..no..no.. dowang tak bleh buat..

Korang boleh??


Tuesday, July 8, 2008

CaCaMerBa!

Permulaan hari yg penuh dengan dugaan.. dah ler aku bad mood pagi tadi.. ada org tu bergurau tahap cipan tak sedar diri.. tak semena² perasaan dan hati nuraniku yg tulus-mulus.. suci lagi murni nie gagal dikawal.. lalu berjayalah dia melihat kecemberutan wajahku yg amat diulang AMAT sAkiT hAti!!! Ermm.. lenkali buat lar lagi.. semoga kejayaan terulang kembali...

Urrghhh... kuar umah tak lar lewat sgt pagi tadi yet arrived very late to office.. why?? Pagi tadi kan hujan giler²nyer lebat kan.. jalan laks giler²nyer padat kan.. makanya tersangkut lar kami tak bleh bergerak.. lebih satu jam lar jgk.. biasa kul 8.10 bleh sampai office.. tadi kul 9.00 baru aku n Nisa (officemate aku.. jmp kat LRT Sultan Ismail.. dia tak bawak payung kan.. maka berpanyungan lar kami saing jalan) sama² sampai office... Tapi seperti biasa.. harus inform boss dulu kan.. bagitau akan sampai lewat.. kita tanak lar owg tertunggu² kita kan... dok pk yg bukan² plaks... alasan biar telus dan terus....

Sampai kat opis laks.. waaaa... kerja dah menunggu atas meja.. maklumbalas kabinet perlu ditaip dan diemel sebelum kul 9.30... fuhhh.. sib baik ler tak panjang bebenor jawapan tu.. kalau tidak terkehel tangan aku nak menaip.. beres.. 9.20 dah siap... tiba² teraser banyak bebenor lar plaks keje kan... (padahal selalu lepaks jer ahaks!)

Akhirnya Pesuruhjaya pulang dgn berita gumbira.. tercalon akhirnya Melaka dan George Town sebagai one of world heritage... tak sia² lah usaha tungkus lumus yg dilakukan... semoga dengan tercalonnya Melaka & George Town tu.. makin ramai lar pelancong yg dtg melawat negara terchenta inie... Bukan apa biler dah tersenarai dlm World Heritage maka peta Malaysia secara tak langsung akan dimasukkan dlm list warisan dunia yg mesti dilawati.. kan menarik tu..

Apa²lah.. aku pon tak tau nak merapukan aper bender lagie... aku raser bosan sgt! Jumpa besok jer larrr... bye.

Thursday, June 26, 2008

EsOK aKU COti......

Dua tiga org dah call aku tanyer pasal Rambut makhluk tu betul ker idak... hehhh.. betul.. akak tak tipu... no super impose or artificial flavour you know... heheheh... ramai yg kata seram... mmg ler seram.. bukan senang nak dpt tgk gambar makhluk halus nie dengan mata kasar... inilah first time dlm idup aku dapat outcome gambar yg macam itue... iskhhhh... kalau boleh tak nak lagi dah.. makhluk tu pon nak glamer.. coz dia tau nanti musti aku up gambor dia dlm blog... hehehe... rileks lar you all... biler kita dah mati nanti.. kita pon jadik makhluk halus jgk... yerlah owg idup takleh nampak kita ngan mata kasar.. so.. consider kita nie makhluk halus lar kannn... hahaha...

Pagi tadi kitorang terlajak tido... lagi 20 min nak pukul 8.00 baru terjaga.. ikhss.. tak tau lar nak cakap.. mmg tak sedar langsung... kelam-kabut lar bangun utk bersiap ker opis.. tapi sebelum tu harus lar msg bos dulu.. perlu dan wajib utk bagi tau lambat masuk.. kata nak jadik pekerja berhemah... (hemah sgt ler tu.. masuk keje lambat..heheh dah lar arinie nak balik awal.. awal tak awal bunyi jer alarm kat punch card machine tu aku musti angkat kaki.. coz kena challo umah Papa.. kakak ipar aku nikah malam nie.. harus sgt ler menghadirkan diri.. dan.. esok aku coti yerrr... kenduri kawen tu buat ari Sabtu.. ) Kepada kakak semoga ikatan yg bakal diikat kali nie berkekalan bahagia di dunia dan akhirat...

Tersenyum sengsorang aku baca entry
viruspadu pasal gambar ic umo 12 tahun... kalau nak tau.. gambar ic aku umo 12 thn lagi hodoh tau... ikhss.. sungguh.. mmg raser terseksa dan terhina jer bawak ic bergambarkan gambar itu.. aku dedolu mmg susah sgt nak senyummmm... muka kelat... org pon tak beranie dekat.. hehehe... tgk lar kalau aku jmp gambar tu dlm album dedolu.. kalau aku rajin lar kan... aku uploadkan... itu aku bilang kalau... KALAU RAJIN... hehehe....

Ok lah guys... time to park my finger.. and rest my brain... (ikhsss... rest my brain.. kang stroke plaks... selisih malaikat.. aku cuma mahu berehat seketika..) sementara menanti masa utk pulang... selamat pulang kepada anda sumer yg masih di office... sampai jumpa lagi.... hari Isnin nanti............ daaaaaaaaaaaaaaaaaa~!

Friday, June 13, 2008

..Di petang iNie..

Husband aku demam arinie... dtg keje half day.. maybe sekarang dia sudah di rumah.. patut lar pagi tadi susah betul dia nak bangun.. aku igt antibodi badan laki aku paling kuat.. aku anak beranak dah demam dia jer masih bertahan.. tapi.. arinie tewas jua... kesian abg.. semoga cepat lar sembuh hendaknya...


Lunch tadi layan citer CONGKAK kat Pc Nisa.. arinie kan rehat lamer.. setelah menggunakan gaya pujukan paling halus.. akhirnya berjaya jua mencairkan hati Hema yang agak berbelah bagi tika itu.. mengorbankan duitnya utk membeli CD.. hehehe.. last time tgk cita Duyong.. itu Nisa yg beli.. next time kita laks beli yer you all.. boleh tahan citer tu.. ada lar 2.. 3.. kali aku terjerit.. pasnie musti ramai tak banie main congkak lagi... padahal.. syok tu layan main congkak.. ikhsss...



Kerja tak banyak sangat hari nie.. tapi tengok lar.. tak tentu jugak.. bos aku nie kengkadang suka bagi keje last² minit.. balik dari Jumaat Prayer tadi dia mengeluh jalan jammed teruk.. org buat piket pasal minyak.. kat Kg. Baru tak silap aku.. aritu Ady ada bagitau.. hmmm... tak tau lar nak cakap.. keadaan minyak dunia sekarang nie mmg betul² menekan kedudukan ekonomi masyarakat... sana sini di serata dunia org berpiket..

Hari nie aku nak balik awal.. adik aku Shifa kata nak belanja ikan bakar.. tak tau planning jalan ker tak since laki aku laks tak sihat.. sonok jgk dpt makan ikan bakar.. last pegi masa aku belanja last yer kot... maser aku dpt bonus opis lamer.. Lamer dah tu.. dah setengah tahun...


Oklah.. kat sini aku paste kan cara² nak dapat subsidi petrol kat pejabat pos..



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails