.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, April 13, 2011

..StaRT aLL OveR AGaiN..

Salam... setelah 2 hari haru biru ngan template baru... pening wooo... aku sebenarnya tak suka lar nak menuka² template nie.. angin tuka² template nie dah lama sejuk.. dedolu time baru² blogging memang sentiasa membara bagaikan mencari kekasih baru setiap bulan.. ehehehe.. sebab belom bertemu yg sesuwaiii kan.. bukan mudah nak bercerai kasihhh.. ehhh.. ke situ  pulak.. pening orang yg bacer tulisan KakPah nie kan.. bukan.. maksud aku.. bukan mudah aku nak cari template blog yang sesuai dengan citarasa aku.. aku suka template yg menggunakan semua ruang yang ada... simple.. all in one.. easy to reach.. wide... warm colours.. dan yang paling penting senang aku nak park nuffnang adds... rugi wooo.. rugiii.. dah 2 hari aku tak dapat optimize BE add yang ada kat dlm account aku disebabkan perkara nieh!

Entah aper yg tak kena ngan template lamer.. tetiba kuar photobucket exceed limit.. ohhh.. aku nie owg tak baper nak tererr IT nie.. harus lar blur kan.. ehehehe... sakit ati aku tau... coz I have to start all over again.. searching for the right one (template).. yg current nyer nie pon aku lum jatuh cinta sepenuhnya.. sebab masih banyak yg tak kena.. tapi buat maser nie.. itu jer yg ada... huhuhu....

Korang dah sarap?? Okeh.. aku baru nak makan.. dah lepas geram nie nak pi tapau makanan sat.. hehehe


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails