.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, March 11, 2008

Coretan Sebelum Pulang..

Hai... berakhir sudah PRU-12.. ammacam? Dah tunaikan tanggungjawab kita... Tahun nie buat pertama kali aku mengundi... thn lepas dah terlepas satu peluang utk memilih coz lambat daftar.. tapi tahun nie aku tak terlepas lagi... walaupon memuler agak ragu² utk membuang undi.. tapi akhirnya aku tekadkan semangat... apa yg aku nak... apa yg Islam sarankan... itulah yg aku buat..

Semalam aku tak dtg... Demam.. tetiba jer.. bukan demam mengundi tau... ntah.. tetiba badan kebas²... n tekak perit... cuti ler aku semalam... Tido seharian kat umah.. petangnya badan berpeluh²... kebah demam.. lega...

Sekarang dah waktu balik... aku nak dedicate-kan lagu baru kat i-pod miniku ini buat sumer kengkawan yg bacer blog aku inie....


Indah...Terasa indah
Bila kita terbuai dalam alunan cinta
Sedapat mungkin terciptakan rasa
Keinginan saling memiliki
Namun bila itu semua
Dapat terwujud dalam satu ikatan cinta
Tak semudah seperti yang terbayang
Menyatukan perasaan kita

Tetaplah menjadi bintang di langit
Agar cinta kita akan abadi
Biarlah sinarmu tetap menyinari alam ini
Agar menjadi saksi cinta kita berdua...Berdua...
Sudah terlambat sudah
Kini semua harus berakhir
Mungkin inilah jalan yang terbaik
Dan kita mesti relakan kenyataan ini


Menjadi saksi kita berdua...

-PADI-
Kasih Tak Sampai


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails