.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, February 29, 2008

..IKaTaN itU TeRBiNa..

Tak tau kenaper arinie aku raser romantik sekali... :D.. mungkin sebab lagu yg kedengaran berulang² di blog aku kali ini... teringat detik² indah zaman bercintan-cintun dulu... :)) Ady pernah burn kan all this romantic & Love songs into one CD... adiah kat aku.. aku suker sgt.. hari² aku dengar CD tu dulu.. especially sblm tido malam... syahdu sunggoh..hahaha!! Teraser spt di awang-awangan... Masih ada sumernya dlm simpanan... dibuat main si Alyaa... :D

Mengimbau saat perkenalan ngan hubby tercayang... selalu date kat Pasar Malam Sabtu kat Masjid India.. jenjalan beli barang & mesti singgah makan cendol pulut kat situ.. (skrg tak pegi dah... when is the last time.. can't recall) Time dating Ady suka pakai baju/shirt putih.. he looks charming in that colour... time dating dulu mesti ada salah sorang yg lambat.. biasanya dia lah...

Jenjalan kat SOGO.. makan Mc'D kat Masjid Jamek.. kitorang tgk movie kat KLCC... picnic kat Tmn KLCC tu... aku masak sendiri... saing berdua jenjalan umah kengkawan... pegi gathering sesamer... had a romantic dinner kat Kak Long Place.. Celebrate B'Day aku kat D' Cengkih Restaurant... (skrg dah tutup tmpt tu.. dkt jer ngan umah aku)..

Gado??... Selaluuuu sgt... selalunya aku lar yg carik pasal.. hehehe.. hal yg remeh-temeh pon boleh jadi besar.. sajer jer dera perasaan dia cukup².. :)) Sekarang dah tak der mender nak digaduhkan... ada tak der sikit² tu.. biasalah...

First time jenjalan umah bakal mertua... excited nak jmp adik kembar... (my sis in-laws is a twin) berkenalan ngan sumer... perasaan?? Berdebar²... gemuruh.. takot pon ada jugak... Family Ady baik² sumernyer... very loving... hubungan adik-badik mmg rapat... beza ngan aku adik-badik yg selalu buat hal sendiri²... family dia soft talking... (adik-badik dia maksud aku) Aku nie dah lar kasar... kengkadang cakap main lepas jer... takot tak dpt sesuaikan diri...

Kawan tak ler lama sgt... declare thn 2003... bertunang thn 2004... nikah thn 2005... skrg 2008.. anak dah dua... tak sangka kan!! :)

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails