.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, September 8, 2006

HaRi Ini & AkAn DataNG..

Hiii.. mengantukssssnyerrrrr pepagi nie.. asyik nak tersengguk jer dpn pc.. dah larr tadi dah bantai nasik lemak kerang sebungkus.. arinie aku naik LRT lagi ker opis.. Terpakser coz if not my hubby will be late to his workplace.. dia dh byk kali kena sound.. lepas antar Alyaa umah mak dia terus drop aku kat LRT Ampang..

Aku sengkang mata aku menaip nieh.. kena lawan jgk rasa mengantuk.. segan lar kalau org tgk.. well... finally Friday have come with its glory shines of weekend.. leganya.. so.. esok pagi leh ler bangun lelewat sket.. raser nak qado' tido dolu².. apa² xtvt pon kalau boleh aku cuba elakkan hari Ahad.. sesuai dgn namanya.. Ahad means Rehat....


Minggu nie ada lagi Kenduri.. Kenduri Reception sblh Padil laks.. then ada kenduri umah adik Ipar aku sempena sambutan Ramadhan Al-Mubarak.. Makan free lagie.. tu ler kengkadang malas nak beli lauk isi dlm peti ais tu.. bukan aper.. sedar² jer dah busuk.. yelah.. asyik merayap jer.. bukan lekat kat umah.. biler nyer nak masak...

Aku tak raser nak p mana² lunch time nie.. kalau kuar.. duit lagi.. malaslah aku.. aku pon nak jgk berjimat-cermat.. since next week on 17/9 cadang nak p Cameron.. so.. planning nyer nak amek cuti on 18 & 19.. coz tu jer maser yg ada.. next coming week nyer dah Puasa.. tak sesuwaii lah plaks kalau nak jalan²... week after that laks ex-UiTM mate cadang nak wat reunion on 30/9.. tapi cam awal sgt kan.. hmmm.. tak kisahlarr.. aku ikut jer suara majoriti...

Perasan tak.. skrg nie maser cepat nor berlalu.. cam air jer.. rasernyer baru jer citer pasal Jumaat lepas.. Arinie dah Jumaat balik.. betapa cepatnyer bumi berputar.. betapa cepat juga usia meningkat.. saper sangka just another 3 yrs to come I'll be 30yrs old.. dah masuk era suku abad.. akak dah tua... :( Suka duka kehidupan yg dilalui adalah amat beharga utk dikenang di masa tua.. semoga pengalaman yg dilalui selama nie dpt dijadikan azimat berguna utk menempuhi masa hadapan yg tidak kita ketahui gerangan dugaan............ ~!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails